marți, 31 martie 2009

Povestea ei,povestea mea(by my mother)


E seara.E tarziu.Privesc spre cer...
Nu stiu...
Dar vad o stea...departe,
Ce printre celelalte
Timida parca-mi pare...
-Vrei sa vorbim?
Dispare.
In seara urmatoare apare iar,
Si-i zic:
-Ce-ar fi sa ne intalnim si poate sa vorbim?
Prinde curaj steluta si-mi spune:
-De acord.
Emotii ma incearca,tresar de bucurie,
Nu stiu de ce...
Dar parca cine stie?
Si-apoi, o perioada,ne tot vedem...
Eu,ii vorbesc despre mine
Cum sunt,si cand mi-e greu.
Ea tace si m-asculta,
O vad cum cateodata,
Licare mai puternic,
Apoi se ascunde,iata...
Simt cum o pierd,incet,
In noaptea instelata.
Dupa un timp revine.
Cald imi spune:
-Nu se stie...
Poate-o sa plec departe,
Spre alta galaxie.
Si m-a lasat...
Stau si privesc spre cer,
Spre steaua disparuta,
Simt pe obraz o raza,
Ce parca ma saruta...
Ce-ti voi mai spune oare,
Atunci cand vei apare?
Micuta stea
Cand vei veni din nou in lumea mea?

Un comentariu:

Catherine spunea...

e un stil diferit :">
Dar imi place. E... speciala!

Time is never on my side

Time is never on my side