miercuri, 1 aprilie 2009

Thoughts

Ma gandesc uneori cum ar fi daca ai fi aici.Un singur raspuns: mai bine.Mult mai bine.Stii si tu asta.Acolo unde esti,ma vezi.Numai ca nu mai poti sa-mi mai vorbesti.Si tocmai acest lucru imi lipseste atat de mult. De ce?De ce a trebuit sa pleci?Niciun raspuns. Intotdeauna stiai cum sa-ti potrivesti vorbele.Dadeai cele mai bune sfaturi...Mi-e dor de tine.Mi-e dor de zilele in care ma pierdeam in cuvintele tale.Datorita tie am ajuns sa-mi doresc sa schimb ceva,mai intai in mine.Apoi,poate cine stie,in lume...Tu ai scos un "EU" din mine care vroia sa se faca remarcat.Am spus "vroia" pentru ca acum nu stiu ce simt. Sunt dependenta de tine.Am nevoie de ajutorul tau pentru a continua ce am inceput.Si am senzatia ca nu sunt singura care iti duce lipsa... Mi-as dori sa-mi dau un milion de palme.Sa ma trezesc si sa constat ca totul a fost un vis.Dar nu se poate.Tu ai plecat si nu o sa te mai intorci vreodata.Ah,si din ce cauza ai plecat!Cat poate costa o mica neatentie din partea unei persoane! ................................................... Doare golul lasat de tine.

2 comentarii:

Catherine spunea...

un gol in inima doare mai tare chiar si decat un autogol in poarta stelei.

sean spunea...

like the way u`re writing...:)

Time is never on my side

Time is never on my side