sâmbătă, 29 august 2009

Inima mea a prins picioare...

Am cautat-o neincetat pana acum. Am cercetat umbre, priviri, imiagini... dar degeaba.Se ascunde. Uite, o vad, dar n-o pot prinde.Zi de zi se refugiaza in alt loc, incerca sa scape de povara norilor fumurii, care promit picaturi de pelin luminate de o ploaie de sageti veninoase.
Stii unde este? S-a evaporat in magia dansului. Miscarile lente, mladioase sunt rapid inlocuite de cele energice, aducatoare de foc. Trece de la o extrema la alta cu o viteza neobisnuit de mare. Probabil traieste acea nebunie de moment, care te face sa renasti de atatea ori, dandu-ti certitudinea ca esti alcatuit din mai multi "eu". Oare inima mea stie din cati "eu" este compusa? Habar nu am. Poate ca atunci cand o voi avea din nou imi va spune...Cine stie?

Un comentariu:

Unknown spunea...

frumos scris :)

Time is never on my side

Time is never on my side