joi, 19 februarie 2009

Clipe...


Azi vreau ceva.Poate e prea mult,poate este nimic.Insa as vrea ca dorinta mea sa se realizeze.
Asa ca,daca tu poti,spune ploii sa nu cada,vantului sa nu mai bata.Nu le mai vreau.Nu acum.Nu-mi mai place nici prezenta soarelui,zi-i tu sa nu mai rasara,sa petreaca ceva timp alaturi de luna...Spune stelelor sa nu apara.Spune frumusetii naturii sa dispara.Nu am nevoie de ea acum.Nu ma ajuta,nu ma alina...mai bine asa.Ah,era sa uit,nu vreau nici alte persoane in jurul meu in afara de tine.Sa ramanem doar noi doi.
Doar o clipa.Oricat ar fi(sau ar parea ea) de lunga sau scurta.
Ce sentiment frumos...pare un vis.Sau o alta lume.Oricum ar fi,imi place asa.Dar,mai e ceva: te rog,fa ceva,opreste timpul,vreau sa simt(cat mai mullt posibil) totul cu inima.Vreau sa mi-o deschid.
Stii...ai simtit vreodata vara cu adevarat in suflet?Eu abia acum descopar acest lucru.Implinire.Nu ma intereseaza cat o sa dureze.Ce daca nu o sa fie un final fericit?Acum nimic nu mai conteaza.Traiesc clipa.Iubesc.
Sunt eu cu tine.In jurul nostru...nimic.Vid.Dar cat gresesc!Dragostea ne inconjoara de pretutindeni si eu vorbesc de vid?Ce am patit?Probabil m-am imbatat.Azi am exagerat cu elixirul fericirii,recunosc.Si totusi,poate ca iubirea umple totul dar in acelasi timp reprezinta vidul...Nu stiu.Bat campii cu toate ca mi-am spus ca nu voi rata nimic...

Niciun comentariu:

Time is never on my side

Time is never on my side