joi, 5 februarie 2009

Lipsa de cuvinte.


O multime de ganduri imi trec prin minte,ma inunda.Cand e vorba sa le pun pe foaie,chiar si una virtuala,nu gasesc cuvintele potrivite.
Le caut ca o nebuna intr-un dictionar.Caut in inima si in minte....Cand intr-un final le gasesc,mi se par sterse,fara valoare.Dar in acele momente nu erau asa pentru mine,nu erau neinsemnate....Of,ce ma mir atat?Nu asa sunt eu?Scriu...sub impulsul momentului,parca nici nu mai conteaza cuvintele(in fond,astea sunt,simple cuvinte.De ce sa ma mai obosesc sa le prezint sub o forma cat mai "eleganta"?).Cand imi recitesc textul,nu ma inteleg.Nu stiu cum pot scrie in asa fel.Poate ca asa am simtit eu in acel moment.Poate ca sentimentele mele s-au transpus in cuvinte...nici nu mai stiu...
Si acum?Ce-mi va mai nascoci mintea nastrusnica?Ce va mai scrie mana mea,ghidata de acel impuls?Mister si pentru mine.Nu prevad niciodata cand ma vor "imbratisa" acele stari ce-mi permit un lucru:Sa pun pe foaie sentimentele mele,sa le abandonez acolo.Dar ce spun?Nu pot eu sa fac asta!!NU-mi distribui sentimentele ca pe o marfa dupa placul meu.(daca as fi facut asa,probabil ca as fi fost scutita de unele neplaceri...)Asa ca,cuvantul "a abandona" este nepotrivit.Poate ca mai bun este...Ah,chiar nu stiu!Nu gasesc acum un cuvant potrivit pentru ceea ce vreau eu sa exprim(unul din lunga mea lista de defecte).Poate ar fi bun "oglindesc"...ce oglindesc?Sentimentele in cuvinte.Astfel ele raman in doua locuri.In paginile inimii si pe foaie.
Ah,cred ca am intrat iar in acea stare...

3 comentarii:

Catherine spunea...

Le-ai potrivit perfect.
Te iubesc, mon J.S. <3

Anonim spunea...

Ah :x Imi place ! Imi place la nebunie
Ma regasesc in cuvintele tale la fel de usor cum ma pierd :x .

Catherine spunea...

Iui, acum observ, poza e facuta la scoala. Se vede mana lui Lucian si decoratiunile de Craciun. Haha. Iei. Te iubesc, mon J.S.

Time is never on my side

Time is never on my side